Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Máte pravdu velice se omlouvám, hrubka tohoto druhu je neomluvitelná.

Fakt, že jsem název psal když mi bylo šatně, neznamená, že jsem to neměl opravit, když mi bylo lépe.

3 0
možnosti
Foto

Vašku, mne to je jedno, po slovensky je to s mäkkým i, verše sú od srdca a ako píše Jarda, je tam životná skúsenosť.Rýchle uzdravenie želám.

2 0
možnosti
Foto

Smutné, ale hezké, R^jen si dovolím poopravit... Dědkovy (ty) Vánoce...

0 0
možnosti

J60a35n 23M62a74r79e64k

14. 1. 2023 16:25

Dobře jste to opravila. Šokuje mne, kolik pisatelů blogů a diskutujících nezná český pravopis. To píši jako člověk, Čech, žijící 55 let v cizině.

0 1
možnosti
Foto

Není to tak smutné, chce se to na konci usmát.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

Moc se mi líbí Vaše upřímnost, dělá Vaší tvorbu autentickou a skutečnou. Pro lidi. R^

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, jste hodná.

Vašek

1 0
možnosti
Foto

Mne sa naozaj páči Vaša poetika.

1 0
možnosti
Foto

Smutnokrásne a tá nádej na konci je úžasná.:-)V

3 0
možnosti
  • Počet článků 258
  • Celková karma 10,88
  • Průměrná čtenost 261x
Dědek ročník 1946. Původním povoláním básník a tremp. Potom exulant, starostlivý otec, podnikatel, trochu cestovatel. Nyní důchodce píšící své posledniny. Celoživotní student.

Seznam rubrik