Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^ Souhlas.Nic lidského nám není cizí a nic nelidského taky.Vítězství! Zvítězit..jakýmkoliv možným způsobem...to je mantra.Podplácením, nahranými fauly, které mančafty pravidelně trenují atd. Obraz doby.Kdepak je ta nádherná "KLapzubova jedenáctka "?

1 0
možnosti
Foto

Bohužel o tom, proč máme rádi fotbal, jsem se z vašeho příspěvku prakticky nic nedozvěděl. Já fotbal miluji bez ohledu na Berbra, Peltu nebo FIFA. Momentálně sleduji Viktorku Plzeň v Brně a večer jsem zvědav jestli Sparta dokáže zvládnout zápas s Mladou Boleslaví

2 0
možnosti
Foto

Hned v první řádce jsem napsal, že je jako náš život. A to víte, jsem podruh zvaný Slávista.

0 0
možnosti

Spisovatel František Nepil ve svém ranním rozhlasovém pořadu jednou řekl:

Milí posluchači - máme různé lidi, kteří dělají různé věci a podle toho dostávají různé platy. Takže si představte třeba prvoligového fotbalistu. Kdo potřebuje prvoligového fotbalistu ? Nikdo nepotřebuje prvoligového fotbalistu, a proto má fotbalista nejvyšší plat. Představte si třeba kardiochirurga. Kdo potřebuje Kardiochirurga ? Kardiochirurga už někteří lidé potřebují, a proto má kardiochirurg mnohem nižší plat než fotbalista. A teď si představte popeláře. Kdo potřebuje popeláře ? Všichni potřebují popeláře, a proto má popelář úplně nejnižší plat. Takže vám přeji dobré a ještě lepší jitro....

2 0
možnosti
Foto

R^Môj muž bol futbalista.Viem o čom píšete.Možno preto ten šport tak nežeriem, lebo mu to zaberalo veľa času. Ale on to hral rád. Keď som bola v porodnici po pôrode syna, priniesol loptu...:-) ... že vraj ho už vidí hrať doma pred garážou...no moc sa mu to nesplnilo, lebo syn je "športovo nadaný" po mne...

3 0
možnosti
Foto

Rád jsem to hrál, ale ty primadony už delší dobu nesleduji:-)

3 0
možnosti
Foto

Perfektní článek, Vašku. Už kolikrát jsem přemýšlel, že se do podobných věcí opřu. Napsal jste to s nadhledem. KarmaR^

3 0
možnosti
Foto

Díky Jaroslave,

Vašek.

1 0
možnosti
  • Počet článků 261
  • Celková karma 10,79
  • Průměrná čtenost 258x
Dědek ročník 1946. Původním povoláním básník a tremp. Potom exulant, starostlivý otec, podnikatel, trochu cestovatel. Nyní důchodce píšící své posledniny. Celoživotní student.

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

  • Eva Sádecká